PracaGrupypl.praca.dyskusjenie lękajcie się › Re: nie lękajcie się
  • Data: 2002-09-18 20:40:10
    Temat: Re: nie lękajcie się
    Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja wraz z moją lubą szukamy dla niej pracy, już kilka miesięcy.
    > I cały czas mamy nadzieję że znajdziemy dla niej dobrą posadę.
    >
    > Nie lękajcie się :-)

    tak, najwazniejsze jest pozytywne nastawienie, nie mozna sie zniechecac,
    ale z drugiej strony nalezy szczerze oceniac swoje mozliwosci i czasami
    zweryfikowac rowniez wymagania.
    teraz pisze z perspektywy pracodawcy:
    w poprzedniej pracy szukalam do pracy w banku osoby na stanowisko
    specjalisty ds sprzedazy produktow bankowych - wymagane doswiadczenie w
    sprzedazy (gwarantowalismy: pelen etat, umowa o prace, szkolenia, sciezka
    kariery itd.) i niestety szukalam ponad 3 miesiace! zglaszli sie rozni
    kandydaci, niestety wszyscy bez doswiadczenia i z wymaganiami finansowymi na
    poziomie stanowiska kierownika. bylam zmuszona szukac wsrod znajomych i
    rodziny, bo pilnie potrzebowalam kogos do pracy. zastanawialam sie caly
    czas, gdzie sa ci bezrobotni, o ktorych sie tak duzo pisze i mowi, gdzie oni
    sie podziali?
    obecnie tez szukam Pracownikow do mojej grupy (firma francuska, sprzedaz,
    kosmetyki selektywne, praca na miejsu) jezeli wiec jestescie z Poznania, to
    zapraszam na priva, podam szczegoly.
    mimo wszystko glowa do gory i wszystkim zycze nowej, interesujace pracy:)
    pozdrawiam,
    Slawka