eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenetykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcąRe: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
  • Data: 2006-08-24 22:23:35
    Temat: Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Jacek M. napisał:

    >>>FFU: to że wysyłamy oficjalną korespondencję mailem nie zwalnia nas z
    >>>formalnego języka, jakiego powinniśmy w oficjalnych listach używać. Zatem
    >>>zaczynamy od Szanowny Panie, Szanowna Pani, albo - jeśli nie znamy
    >>>dokładnie
    >>>adresata - Szanowni Państwo. Kończymy np: z wyrazami szacunku. Ani
    >>>"witam",
    >>>ani "pozdrawiam" w takim liście nie powinno się pojawić.
    >>
    >>A dlaczego nie "pozdrawiam"? Czy to aby nie przesada?
    >>
    >
    > Moim zdaniem "pozdrawiam" jest zbyt poufałe.
    >
    > Jacek M.
    >
    >
    no to "Nie pozdrawiam" :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1