eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanan a z e w n i c t w o / c o p y w r i t i n gRe: n a z e w n i c t w o / c o p y w r i t i n g
  • Data: 2003-11-01 12:30:41
    Temat: Re: n a z e w n i c t w o / c o p y w r i t i n g
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > INFORMACJE OFERTOWE.
    >
    > KTO?
    >
    > Ryszard Zięba
    > 0506-296-221
    > r...@p...onet.pl
    >
    > CO?
    >
    > -koncepcje nazewnicze produktów i usług
    > -hasła reklamowe
    > -hasła wizerunkowe
    > -kreacja marek
    >
    >
    > To wszystko w ramach określonej grupy docelowej, pozycjonowania, czy tez
    innych
    > wymagań Klientów. Wszystkie propozycje w oparciu o opracowaną przeze mnie
    > metodę.
    >
    > DLACZEGO?
    >
    > Motto mojego działania jest następujące:
    > ,,Satysfakcja Klienta, radość tworzenia, później rozliczenia”.
    > Pierwszego lipca 2002 rozpocząłem współpracę z największą (według danych ze
    > strony WWW) pod względem obrotów firmą konsultingowo-nazewniczą Dragon Rouge.
    > Dzięki tej współpracy zdobyłem doświadczenie i potwierdziłem swoje zdolności
    > twórcze.
    > Moim celem jest profesjonalna obsługa każdego Klienta i obustronna
    satysfakcja
    > z wykonanej pracy i jej efektów.
    > Nie jest mi obca praca z briefem, a co ważniejsze, dotrzymuję tajemnicy o
    > zamierzonych działaniach marketingowych.
    >
    > DLA KOGO?
    >
    > Współpraca z Dragon Rouge dała mi możliwość pracy na rzecz  następujących
    firm:
    >  
    > - PEKAO S.A.
    > współautorstwo nazwy nowego projektu
    >
    > - Bank Millenium
    > uczestnictwo w projekcie nazewniczym dla usługi bankowej; moja propozycja
    > została przedstawiona Klientowi i znalazła się w kręgu zainteresowań Banku
    >
    > - Elite Polska (Lavazza)
    > uczestnictwo w projekcie dotyczącym nazwania promocji z kalendarzem dla kawy
    > Lavazza;  
    >
    >
    > - Nestle Polska
    > uczestnictwo w trzech projektach nazewniczych dla nowych produktów
    >
    > - miejsce dla Państwa.
    >
    > JAK?
    >
    > Schemat działania (realizacji zlecenia) jest następujący:
    >
    > KONTAKT
    > I
    > DANE
    > I
    > KREACJA
    > I
    > PREZENTACJA
    > I
    > ROZLICZENIA
    >
    > KONTAKT - preferowany jest kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę
    > elektroniczną. Najkorzystniej będzie za pomocą poczty elektronicznej ustalić
    > termin rozmowy telefonicznej. Daje to czas na przygotowanie i przede
    wszystkim
    > stwarza możliwość przeprowadzenia rozmowy w komfortowych warunkach. Ideałem,
    do
    > którego z czasem będę dążył, jest bezpośrednie spotkanie z Klientem.
    >
    > DANE:
    >       grupa docelowa
    >       pozycjonowanie
    >       informacje o produkcie
    >       Państwa oczekiwania
    >       konkurencja
    >       terminy
    >       cena
    >       inne
    >
    > PREZENTACJA - zobowiązanie do przedstawienia 5-6 propozycji.
    >
    > ROZLICZENIA - na podstawie umowy o dzieło i w sposób bezgotówkowy.
    >
    > Z umowy o dzieło wraz z prawami autorskimi i 50% kosztem uzyskania przychodu
    > skorzystamy, gdy zdecydują się Państwo na zakup konkretnej nazwy.
    > Z umowy o dzieło bez praw autorskich i 20% kosztem uzyskania przychodu
    > skorzystamy, gdy nie zdecydują się Państwo na zakup nazwy (wynagrodzenie
    tylko
    > za pracę kreacyjną).
    > Możliwe jest zdefiniowanie indywidualnych warunków współpracy.
    >
    > ILE?
    >
    > Wszystkie ceny do negocjacji. Cena wyrażona w kwocie brutto. Kwota
    rozliczenia
    > uzależniona od etapu, na jakim zakończy się współpraca odnośnie danego
    projektu.
    >
    > ***
    > Rozpoczęcie współpracy oznacza akceptacje powyższych warunków.
    >
    >
    > --
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1