-
1. Data: 2003-10-28 21:08:50
Temat: n a z e w n i c t w o / c o p y w r i t i n g
Od: "r_zieba" <r...@p...onet.pl>
INFORMACJE OFERTOWE.
KTO?
Ryszard Zięba
0506-296-221
r...@p...onet.pl
CO?
-koncepcje nazewnicze produktów i usług
-hasła reklamowe
-hasła wizerunkowe
-kreacja marek
To wszystko w ramach określonej grupy docelowej, pozycjonowania, czy tez innych
wymagań Klientów. Wszystkie propozycje w oparciu o opracowaną przeze mnie
metodę.
DLACZEGO?
Motto mojego działania jest następujące:
,,Satysfakcja Klienta, radość tworzenia, później rozliczenia”.
Pierwszego lipca 2002 rozpocząłem współpracę z największą (według danych ze
strony WWW) pod względem obrotów firmą konsultingowo-nazewniczą Dragon Rouge.
Dzięki tej współpracy zdobyłem doświadczenie i potwierdziłem swoje zdolności
twórcze.
Moim celem jest profesjonalna obsługa każdego Klienta i obustronna satysfakcja
z wykonanej pracy i jej efektów.
Nie jest mi obca praca z briefem, a co ważniejsze, dotrzymuję tajemnicy o
zamierzonych działaniach marketingowych.
DLA KOGO?
Współpraca z Dragon Rouge dała mi możliwość pracy na rzecz następujących firm:
- PEKAO S.A.
współautorstwo nazwy nowego projektu
- Bank Millenium
uczestnictwo w projekcie nazewniczym dla usługi bankowej; moja propozycja
została przedstawiona Klientowi i znalazła się w kręgu zainteresowań Banku
- Elite Polska (Lavazza)
uczestnictwo w projekcie dotyczącym nazwania promocji z kalendarzem dla kawy
Lavazza;
- Nestle Polska
uczestnictwo w trzech projektach nazewniczych dla nowych produktów
- miejsce dla Państwa.
JAK?
Schemat działania (realizacji zlecenia) jest następujący:
KONTAKT
I
DANE
I
KREACJA
I
PREZENTACJA
I
ROZLICZENIA
KONTAKT - preferowany jest kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę
elektroniczną. Najkorzystniej będzie za pomocą poczty elektronicznej ustalić
termin rozmowy telefonicznej. Daje to czas na przygotowanie i przede wszystkim
stwarza możliwość przeprowadzenia rozmowy w komfortowych warunkach. Ideałem, do
którego z czasem będę dążył, jest bezpośrednie spotkanie z Klientem.
DANE:
grupa docelowa
pozycjonowanie
informacje o produkcie
Państwa oczekiwania
konkurencja
terminy
cena
inne
PREZENTACJA - zobowiązanie do przedstawienia 5-6 propozycji.
ROZLICZENIA - na podstawie umowy o dzieło i w sposób bezgotówkowy.
Z umowy o dzieło wraz z prawami autorskimi i 50% kosztem uzyskania przychodu
skorzystamy, gdy zdecydują się Państwo na zakup konkretnej nazwy.
Z umowy o dzieło bez praw autorskich i 20% kosztem uzyskania przychodu
skorzystamy, gdy nie zdecydują się Państwo na zakup nazwy (wynagrodzenie tylko
za pracę kreacyjną).
Możliwe jest zdefiniowanie indywidualnych warunków współpracy.
ILE?
Wszystkie ceny do negocjacji. Cena wyrażona w kwocie brutto. Kwota rozliczenia
uzależniona od etapu, na jakim zakończy się współpraca odnośnie danego projektu.
***
Rozpoczęcie współpracy oznacza akceptacje powyższych warunków.
--
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2003-11-01 12:30:41
Temat: Re: n a z e w n i c t w o / c o p y w r i t i n g
Od: a...@o...pl
> INFORMACJE OFERTOWE.
>
> KTO?
>
> Ryszard Zięba
> 0506-296-221
> r...@p...onet.pl
>
> CO?
>
> -koncepcje nazewnicze produktów i usług
> -hasła reklamowe
> -hasła wizerunkowe
> -kreacja marek
>
>
> To wszystko w ramach określonej grupy docelowej, pozycjonowania, czy tez
innych
> wymagań Klientów. Wszystkie propozycje w oparciu o opracowaną przeze mnie
> metodę.
>
> DLACZEGO?
>
> Motto mojego działania jest następujące:
> ,,Satysfakcja Klienta, radość tworzenia, później rozliczenia”.
> Pierwszego lipca 2002 rozpocząłem współpracę z największą (według danych ze
> strony WWW) pod względem obrotów firmą konsultingowo-nazewniczą Dragon Rouge.
> Dzięki tej współpracy zdobyłem doświadczenie i potwierdziłem swoje zdolności
> twórcze.
> Moim celem jest profesjonalna obsługa każdego Klienta i obustronna
satysfakcja
> z wykonanej pracy i jej efektów.
> Nie jest mi obca praca z briefem, a co ważniejsze, dotrzymuję tajemnicy o
> zamierzonych działaniach marketingowych.
>
> DLA KOGO?
>
> Współpraca z Dragon Rouge dała mi możliwość pracy na rzecz następujących
firm:
>
> - PEKAO S.A.
> współautorstwo nazwy nowego projektu
>
> - Bank Millenium
> uczestnictwo w projekcie nazewniczym dla usługi bankowej; moja propozycja
> została przedstawiona Klientowi i znalazła się w kręgu zainteresowań Banku
>
> - Elite Polska (Lavazza)
> uczestnictwo w projekcie dotyczącym nazwania promocji z kalendarzem dla kawy
> Lavazza;
>
>
> - Nestle Polska
> uczestnictwo w trzech projektach nazewniczych dla nowych produktów
>
> - miejsce dla Państwa.
>
> JAK?
>
> Schemat działania (realizacji zlecenia) jest następujący:
>
> KONTAKT
> I
> DANE
> I
> KREACJA
> I
> PREZENTACJA
> I
> ROZLICZENIA
>
> KONTAKT - preferowany jest kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę
> elektroniczną. Najkorzystniej będzie za pomocą poczty elektronicznej ustalić
> termin rozmowy telefonicznej. Daje to czas na przygotowanie i przede
wszystkim
> stwarza możliwość przeprowadzenia rozmowy w komfortowych warunkach. Ideałem,
do
> którego z czasem będę dążył, jest bezpośrednie spotkanie z Klientem.
>
> DANE:
> grupa docelowa
> pozycjonowanie
> informacje o produkcie
> Państwa oczekiwania
> konkurencja
> terminy
> cena
> inne
>
> PREZENTACJA - zobowiązanie do przedstawienia 5-6 propozycji.
>
> ROZLICZENIA - na podstawie umowy o dzieło i w sposób bezgotówkowy.
>
> Z umowy o dzieło wraz z prawami autorskimi i 50% kosztem uzyskania przychodu
> skorzystamy, gdy zdecydują się Państwo na zakup konkretnej nazwy.
> Z umowy o dzieło bez praw autorskich i 20% kosztem uzyskania przychodu
> skorzystamy, gdy nie zdecydują się Państwo na zakup nazwy (wynagrodzenie
tylko
> za pracę kreacyjną).
> Możliwe jest zdefiniowanie indywidualnych warunków współpracy.
>
> ILE?
>
> Wszystkie ceny do negocjacji. Cena wyrażona w kwocie brutto. Kwota
rozliczenia
> uzależniona od etapu, na jakim zakończy się współpraca odnośnie danego
projektu.
>
> ***
> Rozpoczęcie współpracy oznacza akceptacje powyższych warunków.
>
>
> --
>
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl