PracaGrupypl.praca.dyskusjemenedżer jakości -- co o tym sądzić?Re: menedżer jakości -- co o tym sądzić?
    From: "ygreko" <y...@n...space.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: menedżer jakości -- co o tym sądzić?
    Date: Thu, 18 Sep 2003 19:07:59 +0200

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:57b4.000008ea.3f69be4c@newsgate.onet.pl...
    [...]
    > Natomiast jesli chodzi o tytuł audytora wew to mozna to zdobyc na 3
    dniowym
    > kursie gdzie rozrabiana jest norma dotyczaca auditow chyba Iso 10011
    > i w przyszlosci nowosc 19011. Moze poszukaj na politechnice warszawskiej
    dyplom
    > z uczelni technicznej dobrze bedzie wygladal z twoim doswiadczeniem z
    > telekomunikacji. Moze oferta bedzie tansza.

    niestety... na politechnice warszawskiej takie studia kosztuja 8000 zlotych
    i na koniec dostaje sie:
    1) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych WIP PW

    2) certyfikat menadżera jakości

    3) certyfikat audytora wewn. (jakość, środowisko, bhp)

    czyli kiepsciutko...

    Ja maxymalnie dalbym za takie
    > studia 4000 za 2 semestry (za 2000 mozna kupic kino domowe). Pozatym na
    SGH to
    > tylko 186 godzin, ja skonczylem kurs na asystenta jakosci na PK w
    Krakowie ,
    > byla okazja i zaplacilem 500zl + 200zl egzamin PCBC. Kurs trwal 3 miesiace
    co
    > weekend i bylo to okolo 100godzin, zakresmaterialu jest podobny co na
    studiach
    > podyplomowych, nie bylo tylko statystyki, pracy dyplomowej i mniej
    cwiczen.

    no tak, czyli generalnie bardzo dobry wspolczynnik cena/jakosc :]

    Ale
    > wydaje mi sie, ze jesli chcesz wydac tyle kasy (6000/8000zl) to powinienes
    sie
    > tym zajmowac zawodowo bo inaczej nie ma sensu.

    wlasnie tak zamierzam... mysle ze firma z gatunku konsultingowych
    przygotowujaca przedsiebiorstwa (np. telekomunikacyjne) do certyfikatu nie
    jest zlym pomyslem na dzisiejsze czasy

    pozdrawiam,
    ygreko