PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalkaRe: lojalka
  • Data: 2004-10-02 21:44:07
    Temat: Re: lojalka
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/2/2004 8:59 PM, Kasia wrote:
    > Dzięki wielkie, zawsze to będzie jakiś argument jak do czegoś niemiłego dojdzie :)
    > Tylko dlaczego właściciel szkoły wymyśla takie lojalki? Co jemu da to, że nie
    > będę pracować w innej szkole? Przecież uczenia języka i tak się u niego nie
    > nauczyłam. Chyba tylko chce pracownikom utrudnić życie...
    >
    > Pozdrawiam

    Ale przeczytaj podany przez krzysztofsf link dokładnie, tam jest też
    wskazanie na art. 101(1) par. 1 Kodeksu Pracy, gdzie jest wprost
    napisane, że w takiej "lojalce" MUSI być przewidziane odszkodowanie w
    wysokości co najmniej 1/4 Twojego miesięcznego wynagrodzenia za każdy
    miesiąc jej obowiązywania. Czyli "wszystko się zgadza, oprócz kasy" - za
    rok takiej umowy należą się trzy miesięczne wynagrodzenia, ale Tobie,
    nie pracodawcy. Bez takiego odszkodowania ta umowa jest po prostu
    nieważna i możesz podpisać ich pięć i powiesić w johnnym lub innym
    powder roomie.
    A czemu właściciel szkoły tak postępuje? Bo liczy na Twoją naiwność, że
    się przestraszysz.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "To wódz wszystkich proletariackich komórek Paryża. Ona ma taki staż, że