PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalkaRe: lojalka
  • Data: 2006-12-11 11:06:28
    Temat: Re: lojalka
    Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sadika napisał(a):

    > A z jakich przepisów to wynika? Z lojalki którą podpisałaś?

    Standardowa formulka w umowie iz jesli rozwiazanie umowy o prace
    nastepuje w zwiazku z sytuacja zyciowa i osobista praconika (moze byc
    kilka powodow wymienionych a miedzy nimi - zmienia on miejsce
    zamieszkania, zapis umowy nie dziala.

    Ja tak mam u siebie.

    > logicznie rzecz biorąc, jeśli ślub zwalnia cie z lojalki, to PO ślubie,
    > bo przed jeszcze się nie kwalifikujesz, ale w ogóle to dal mnie dziwne
    > jakieś więc mogę się mylić.

    Nie mylisz sie - ktos bierze slib i przeprowadza sie do wspolmazonka np
    200 km od miejsca obecnej pracy. Jak najbardziej jest to sutiacja
    zyciowa zmieniajaca mozliwosci swiadczenia pracy u obecnego pracodawcy.

    Po cichu dodam - wygodna furtka na nie placenie za szkolenie w przypadku
    checi zmiany pracy przed terminem wygasniecia lojalki.

    --
    pzdr
    robbi