PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsultacje przy tworzeniu oprogramowania - ile ? › Re: konsultacje przy tworzeniu oprogramowania - ile ?
  • Data: 2003-07-19 01:27:11
    Temat: Re: konsultacje przy tworzeniu oprogramowania - ile ?
    Od: "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czemu tylko ty to wykorzystujesz? Może chodzi o jakieś niedostatki w
    komunikacji wewnątrz firmy? Czemu Twoja firma ma płacić firmie zewnętrznej
    za funkcjonalność, która już istnieje i nie jest dziełem tego
    zleceniobiorcy?
    Zastanów się dobrze, czy wszyscy zainteresowani o tym wiedzą, dla Ciebie
    może to być dużym plusem ze względu na to, że sam coś takiego przewidziałeś
    i zrobiłeś, a także ze względu na koszty.

    Pozdro
    Gro

    PS. Chyba jestem trochę nietrzeźwy, bo to piątek wieczorem, ale mam nadzieję
    że wyszło mi składnie i bez błędów.