PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem....Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: "MikeTNK" <t...@n...spam.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: Thu, 8 May 2003 16:28:56 +0200

    Robert Drozd napisał (r...@4...com) :

    > Po drugie: całe życie taka osoba była na zasiłku? Sorry, ale gdy
    > akurat
    > się trochę ma, to zanim kupi się nowy samochód, ciuchy i inne tego
    > typu zabawki, trzeba zainwestować w siebie.

    --> Witam i z mojej strony jeden maly przyklad w takim razie. Siostra mojej
    dziewczyny. Ukonczone studia psychologiczne. W trakcie robienia doktoratu...
    Zasilek nie przysluguje. Pracy nie ma. Chciala skorzystac z kursow jakichs z
    biura pracy zeby sie w czyms podszkolic... Kochanie panie biur..y pazurami
    nie daly sobie wydrapac skierowan... Nie wiemy zupelnie czemu. Pieniedzy nie
    starcza na podstawowe utrzymanie wiec pozaciagane sa rozne pozyczki itp itd.
    Pierwsza rzecza co zapewne w takiej sytuacji sie zrobi to bedzie sie staralo
    te pozyczki splacic... I co czlowiek ma w siebie zainwestowac, jak ma sie
    przekwalifikowac (dostep do inetu ma dosc sporadyczny wiec to medium tez
    odpada)???

    PS. Doktorat to w duzym stopniu z "nudow" robi zeby nie zwariowac i nie
    siedziec bezczynnie...
    Pechowa jest o tyle, iz chcac pracowac w zawodzie powinna siedziec w
    komisjach rekrutacyjnych ... No i jak tu komisja rekrutacyjna ma zatrudnic
    sobie 'konkurencje' ;/ Przyklad: na rozmowie o pracy panie wypytywaly ja o
    rozne definicje roznych rzeczy... Tyle ze znaly tylko jedna ktorej wyuczono
    je na jakiejs panstwowej uczelni... Ona wspominajac ze definicji jest wiele
    podala jedna z nich... Panie uznaly ze bez znajomosci prawidlowych definicji
    to nie moga takiej osoby zatrudnic...

    --
    Michał "MikeTNK" Macoch t...@i...pl
    GG: 1471 Tlen: m...@t...pl