PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-25 21:33:14
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Sep 2006 18:10:29 +0200, grom@x <gromax@_usun_to_.interia.pl>
    w <ef92hp$mlj$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > < ciach >.
    > < ciach >
    > to ze wymagania sprzętowe podane w specyfikaji produktu w rzeczywistości nie
    > pozwalaja na prawidłowe działanie softu, o jest imho wina sprzedającego (i
    > prawie na pewno marketingu).
    > a ustalanie technologii? oczywiscie, że klient to ustala, w końcu on płaci
    > za produkt, czyli wybiera taki jaki mu odpowiada.

    Wydaje mi się, że napisałem coś przeciwnego - to sotawca ustala, na czym
    ma chodzić jego soft i co ma se klient kupić.

    > Czyli wtedy klient moze rozwarzyc, czy warto zmieniać platformę a jeżeli

    Problem jest taki, że zmiana platformy jest rozwaŻana teraz.

    > A po co mam robic to prywatnie? wiem co i u których klientów działa, a takze

    Nie wiem po co. I nie wiem skąd ci się to wzięło.

    > I poza tym, prosze, nie szukaj mi zajęcia. nie prosiłem cię o to. a ze

    Nikomu nie szukam zajęcia.
    Oracle jest najbardziej znane i tyle. I ma ficzery, których inne bazy
    nie mają.

    ja czyli jakub
    Revoke.