PracaGrupypl.praca.dyskusjejaki okres wypowiedzenia? › Re: jaki okres wypowiedzenia?
  • Data: 2009-07-02 18:53:24
    Temat: Re: jaki okres wypowiedzenia?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:
    > Dnia Thu, 2 Jul 2009 12:17:54 +0200, Emka napisał(a):

    > Pochwal się, ile tysięcy, setek tysięcy widziałaś takich umów?
    > Ja powiem od razu - ani jednej tak "długo dystansowej" nie widziałem z
    > klauzulą o dwutygodniówce.

    Ja widziałem, na 35 lat - w jednej z poprzednich firm, mieliśmy wszyscy
    takie umowy, kumpel miał na 5 lat, a potrzebował dostać kredyt, to
    poprosił o dłuższą umowę i mu dali.

    > Z tym że nie mają nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem pracownika :)
    > Bo nie wyobrażam sobie że po kilkunastu latach pracy przychodzi pracodawca
    > i rzecze (pisemnie) że za dwa tygodnie mam spadać na drzewo :)
    > Średnio rozwinięty człowiek na pewno nie zawrze takiej umowy "długo
    > dystansowej" -:)

    E no to u mnie w firmie był wielki problem, bo jak pisałem wszyscy mieli
    2 tygodniowe wypowiedzenia, a 3 osoby z działu sprzedaży się dogadały z
    inną firmą, że przejdą do niej i te osoby złożyły wypowiedzenia, a dział
    sprzedaży to były 4 osoby. Szef do nich latał, że nie pozwala, że się
    nie zgadza, że nie mogą, że tego nie przyjmie (księgowość przyjęła i
    podstemplowała kopię, że wpłynęło dnia, a on się od nich dowiedział).
    Wszyscy mieli z tego ubaw. Ja miałem umowę na 10 lat, odszedłem po 5,5
    roku, oczywiście 2 tygodnie wypowiedzenia było korzystne.