PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    From: Lukash <n...@o...stalowa-wola.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Date: Mon, 10 Feb 2003 07:12:02 +0100

    Moze i pieknie to brzmi "Nie placic za studia"
    ale przytocze gloopi przyklad:
    ja na niepanstwowej uczelni informatyczno-ekonomicznej (niewazne ktora
    bo nie o to tutaj chodzi) mam mniejsze miesieczne wydatki, niz moja
    siostra (oboje jestesmy na pierwszym roku - jesli to ma jakies
    znaczenie), ktora jest na panstwowej (a wiec ponoc darmowej) uczelni o
    wdziecznej nazwie AGH.

    Czy czytajac to nie dochodzi ktos do gloopich wnioskow?
    uczelnia platna jest tansza od darmowej... coz...

    Dla ulatwienia dodam, ze ani ona ani ja nie kupujemy zaliczen itp.
    To co podalem to zwykle wydatki studenta.

    Pozdrawiam
    Lukash