PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest z zasilkami › Re: jak to jest z zasilkami
    From: Mo <l...@g...nie-smiec>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest z zasilkami
    Date: Wed, 02 Feb 2005 00:43:39 +0100

    Ktoś (MK, a któżby!) wyklepał:

    > Pytanie: Czy osobie, ktora skonczyla studia licencjackie prawie 3 lata temu
    > przysluguje zasilek dla bezrobotnych? Dodam, ze osoba ta, po studiach
    > licencjackich rozpoczela i skonczyla magisterskie, ale sie jeszcze NIE
    > obronila. Od ukonczenia studiow magisterskich minal prawie rok, lecz osoba
    > od dawna nie ma juz praw studenta.
    > Czy zatem moze isc do urzedu pracy, zarejestrowac sie, szukac pracy i
    > otrzymywac zasilek, przedstawiajac np. dyplom po licencjacie?

    O, kolego, nie chcę Cie martwić, ale jak nie masz przepracowanego roku
    za minimalną pensję, to nikogo nie interesuje stopień zaawansowania
    Twoich studiów. Pytanie powinno raczej brzmieć "Czy prawie rok po
    ukończeniu studiów bez uzyskania tyt. mag. przysługuje mi status i
    przywileje absolwenta?" Od razu Ci powiem, że ja nie wiem. :-)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)