PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest z tą pracą ?Re: jak to jest z tą pracą ?
    From: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest z tą pracą ?
    Date: Mon, 31 May 2004 21:33:09 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@212.14.59.131

    A może nauczycie się żeglarstwa? . Kursy są dość tanie a jak już się
    nauczysz możesz uczyć innych . Wymaga to trochę wysiłku , ale popyt
    na tych co chcą jest duży.Szkolą się różni ludzie a więc krąg
    potencjalnych pracodawców może być duży. często masz jedzenie i spanie
    za darmo i zarobisz sobie za 14 dni 600-800 zl. Może to niedużo, ale
    praca przyjemna .
    Jeśli mlodzi ludzie przestaną niewolniczo pracować w różnych
    pseudofirmach rynek się poprawi a wtedy o pracę będzie łatwiej.
    Powodzenia
    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo wiedzialem, ze przy takim bezrobociu to czlowiekowi bez
    doswiadczenia
    > nikt szansy nie da. Postaralem sie o darmowe praktyki. Stac mnie na
    > bylo - nie mam rodziny na utrzymaniu. Gdyby mnie nie bylo stac to
    tez dlugo
    > bym nie szukal, tylko wzial cokolwiek (dlatego wnioskuje, ze
    rowniesz nie
    > masz noza na gardle i mozesz sobie na cos takiego pozwolic).
    > Praktyki nie byly tak calkiem za darmo - zdobylem jednak jakies
    > doswiadczenie. Poznalem nowych ludzi - wyrobilem sobie "znajomosci".
    Dzieki