PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest z tą pracą ?Re: jak to jest z tą pracą ?
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest z tą pracą ?
    Date: Mon, 31 May 2004 21:11:26 +0200
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    agnieszka w news:c9ff1o$kph$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Czy ktoś mi powie jak zdobyć pracę, kiedy nie da się ominąć
    > w/w problemu????

    Masz mozliwosc, aby popracowac za darmo? Sadzac po tym, ze juz bardzo dlugo
    szukasz bezskutecznie to tak. Ja zaczalem w ten sposob. Nie szukalem pracy
    bo wiedzialem, ze przy takim bezrobociu to czlowiekowi bez doswiadczenia
    nikt szansy nie da. Postaralem sie o darmowe praktyki. Stac mnie na to
    bylo - nie mam rodziny na utrzymaniu. Gdyby mnie nie bylo stac to tez dlugo
    bym nie szukal, tylko wzial cokolwiek (dlatego wnioskuje, ze rowniesz nie
    masz noza na gardle i mozesz sobie na cos takiego pozwolic).
    Praktyki nie byly tak calkiem za darmo - zdobylem jednak jakies
    doswiadczenie. Poznalem nowych ludzi - wyrobilem sobie "znajomosci". Dzieki
    temu otrzymywalem dodatkowe informacje o tym, ze gdzies ktos szuka
    pracownika. W tych innych firmach nie bylem tez jakas totalnie czysta
    karta - ktos mnie w koncu polecil. Ostatecznie otrzymalem umowe na okres
    probny w miejscu, gdzie podobno bez znajomosci, plecow, nazwiska itp. ani
    rusz. Niedlugo dowiem sie, czy umowa zostanie przedluzona.

    Nigdy nie prezentowalem postawy roszczeniowej, nie domagalem sie pracy na
    juz. Bylem gotowy prezentowac przez jakis czas co naprawde potrafie. To
    nawet nie bylo pod katem przyszlej pracy. Po prostu robilem swoje najlepiej
    jak tylko potrafilem - nie wazne, ze nikt mi za to nie placil (chociaz
    niektorzy krecili glowami).

    pozdrawiam
    --
    Greg