eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukasz programisty - polecam WrocławRe: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    References: <duq0i8$jt7$3@news.interia.pl> <durou6$cgj$1@daniel-new.mch.sbs.de>
    <dursms$rjr$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <dv66v8$pmo$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <s...@e...elsat.net.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (FreeBSD)
    NNTP-Posting-Host: 217.173.169.9
    Date: 16 Mar 2006 13:23:53 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1142511833 217.173.169.9 (16 Mar 2006 13:23:53 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 34
    X-Authenticated-User: proteus.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:176928
    [ ukryj nagłówki ]

    leszek napisał(a):

    [...]

    > Twoja teoria oznacza, ze w zasadzie żadne wykłady i ich poziom nie mają
    > znaczenia, skoro nie ma związku między poziomem wykładu a zawartoscią łepetyny
    > słuchacza. Oczywiście, że ludzie są różni i każdy inaczej łapie i korzysta,
    > ale nie opowiadaj, że poziom wykładu nie ma znaczenia.

    Nie ma. Najbardziej znaczące przy tym czy student coś "wyniesie" z wykładu,
    jest to czy jest trzymany za mordę. [1] W drugiej kolejności jest
    zainteresowanie studenta danym, specyficznym tematem. No ale oczywiście mi
    możesz wmawiać, że studenci we Wrocławiu to nie są tacy sami ludzie, jak
    studenci w innych miastach w Polsce i się uczą wszystkiego pilnie,
    chętnie i bez przymusu. ;>

    Inna rzecz -- ile z tego co masz na wykładach, to *faktycznie* przydatna
    wiedza, przydatna na rynku pracy, a ile to tylko podstawy teoretyczne,
    które wymagają jeszcze wielu miesięcy projektów, zaangażowania i pracy
    samodzielnej, by dały efekt w postaci praktycznych i przydatnych
    umiejętności?

    [1] Posadź dobrego wykładowcę, ale rozłóż przedmiot na dwa semestry
    (pierwszy wykłady, drugi lab). I teraz zrób zaliczenie semestru z wykładem
    na zasadzie wpisu 'zal', albo automatycznej oceny bez jakiegoś pisemnego
    zaliczenia. I potem opowiedz ile to Ci studenci pamiętają i umieją,
    na labkach, semestr później. Ewentualnie sprawdź, czy Ci nieliczni,
    którzy jednak przypadkiem coś będą umieć, to czy nie są tym tematem
    jakoś szczególniej zainteresowani. :>

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1