PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukac pracy za granica ? › Re: jak szukac pracy za granica ?
  • Data: 2003-10-14 21:58:52
    Temat: Re: jak szukac pracy za granica ?
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Oct 2003 14:47:16 +0200
    "Baton" <b...@p...pl> wrote:

    > Dzieki za odpowiedzi. Wszystko fajnie, ale skad ja mam wiedziec gdzie
    > chce pracowac ? Oprocz mutlinationali nie znam firm na lokalnych
    > rynkach. Nawet

    a kto ma wiedziec? duch swiety?

    masz jakies kwalifikacje, tak? jakis zawod? doswiadczenie? to szukaj
    sobie na poczatek firm bedacych potentatami w branzy.
    TO chyba umiesz znalezc????

    wlez na ich strony, poczytaj jak opisuja stanowiska na ktore chca
    zatrudniac, kwalifikacje jakie wymagaja.

    bedziesz na poczatek wiedzial, do czego dazyc.

    > nie wiem jak duza jest firma do ktorej ew. wysylam mejla/cv. Jedyne co
    > wiem

    na etapie wysylania CV nie musisz tego wiedziec.
    jak cie zaprosza na rozmowe - to wtedy tak, lepiej sie przygotowac i
    wiedziec, co dana firma robi i czym sie zajmuje.

    poza tym - najwazniejsze - jaki znasz jezyk europejski obcy biegle?

    > Osobna sprawa sa place. W polsce jest zwyczaj,ze na rozmowie
    > kwalifikacyjnej pytaja ile chcesz zarabiac.A skad ja mam wiedziec ile
    > moge krzyknac w takim USA na przyklad zeby wystarczylo na zycie +
    > jakies wakacje ?

    w tej chwili zeby w ogole do USA sie dostac na wize pracownicza, to
    musisz byc naprawde znakomitym fachowcem w tym co robisz.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun