PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukac pracy? Jak Ty ja znalazles? › Re: jak szukac pracy? Jak Ty ja znalazles?
  • Data: 2004-02-19 08:29:44
    Temat: Re: jak szukac pracy? Jak Ty ja znalazles?
    Od: miras <msedzins@interia..pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf wrote:
    > Sa takie teorie, brane przez niektorych pracodawcow calkiem powaznie, ze
    > zonaci i dzieciaci mezczyzni sa lepszymi pracownikami. Maja byc potulniejsi,
    > bardziej podatni na naciski pracodawcy i mniej ryzykuja przy podejmowaniu
    > prob zmainy pracy - odchodza raczej na pewniaka w nowe miejsce a nie w
    > "ciemno".
    > Biorac to pod uwage, faktycznie przy niektorych rekrutacjach ludzie rodzinni
    > maja wieksze szanse

    zgadzam sie(szczegolnie z tym, ze potrzebuja wiekszej stabilizacji, co
    pociaga za soba to o czym piszesz). zgadzam sie tez, ze w "niektorych"
    sytuacjach maja wieksze szanse, na szczescie w innych maja
    mniejsze(rownowaga musi byc:). poza tym wydaje mi sie, ze w wielu
    przypadkach znaczenie(nie mowie, ze duze, ale moze to przeciez
    przechylic czare) maja tak niereprezentatywne rzeczy(co do przydatnosci
    na dane stanowisko) jak np. aparycja(przygotowanie merytoryczne, a
    wrazenie zrobione na pracodawcy to zupelnie co innego. a wrazenie zalezy
    od wielu nieuchwytnych elementow, z ktorych pracodawca moze sam nie
    zdawac sobie sprawy - np. skojarzy cie z kims tam).

    > Z kobietami sprawa rodziny jest bardziej skomplikowana, bo jedni pracodawcy
    > obawiaja sie mlodych mezatek z obawy na ewentualnosc macierzynskeigo i
    > wychowawczego, a inni lekaja sie kobiet z malymi dziecmi, przewidujac ryzyko
    > czestych zwolnien na chorowy dzieciece.

    fakt

    > Tak wiec nie do konca masz racje bagatelizujac ten czynnik.

    powiem tak: wiem ze ma on jakis wplyw, ale nie az taki zebym sobie
    zawracal tym glowe.

    Pozdr
    miras