PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukac pracy? Jak Ty ja znalazles? › Re: jak szukac pracy? Jak Ty ja znalazles?
    From: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak szukac pracy? Jak Ty ja znalazles?
    Date: Thu, 19 Feb 2004 12:55:26 +0100

    Aha - ostatnio w podobny sposób poradziłem siostrze - ukończyła medycynę, a
    spróbuj znaleźć pracę jako młody lekarz po stażu, bez doświadczenia i
    specjalizacji...państwowa służba zdrowia to sytuacja beznadziejna (bez
    układów i pleców nie ma szans), poza tym - 800zł netto pensji. Wysłała do
    3-ch prywatnych przychodni w W-wie... odezwali się z dwóch, poszła na
    rozmowę do pierwszej i ... od następnego dnia już pracowała (i to jako
    lekarz a nie akwizytor czy recepcjonistka) - a przy tym dostała pensję ...
    2000zł netto.
    Na drugą rozmowę już nie poszła :)