PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?Re: jak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?
  • Data: 2005-09-24 06:53:06
    Temat: Re: jak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jotte [Fri, 23 Sep 2005 23:03:05 +0200]:

    > Czemu?

    A temu, ze jesli facet chce afrykanke, to zatrudni i tak tylko
    afrykanke. Pozostale dziewczyny natomiast straca czas, zrobia
    sobie niepotrzebna nadzieje, a potem beda sie byc moze zastanawiac
    co z nimi nie tak jest. A z nimi wszystko ok jest, tyle ze ten
    facet nie mogl napisac kogo faktycznie szuka i musial sciemniac,
    zeby sie do tego prawa dopasowac.

    > Antydyskryminacyjne prawo w takiej czy innej postaci występuje
    > w większości cywilizowanych krajów.

    Co nie znaczy ze rozsadne jest.

    > Dzika swoboda w tym zakresie to absurd.

    Przeciez w zatrudnianiu i tak mam swobode, wiec i tak zatrudnie
    tego kogo chcialam. Tylko masa ludzi straci niepotrzebnie czas
    -- jak wyzej.

    > Chcesz zobaczyć kiedyś anons "wydepilowaną azjatkę do produkcji
    > pierogów zatrudnię, osoby jasnej karnacji nie są preferowane"?

    A dlaczego nie? Te z jasna karnacja beda mogly od razu stwierdzic
    ze paranoik ogloszenie dawal i nie beda sobie nim tylka zawracac.

    Kira