PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukac pracownika innej karnacji w Polsce? › Re: jak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?
  • Data: 2005-09-24 08:46:31
    Temat: Re: jak szukac pracownika innej karnacji w Polsce?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dh2t4h$9la$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@-...pl> pisze:

    > Co nie znaczy ze rozsadne jest.
    Ani tym bardziej, że nierozsądne.

    > Przeciez w zatrudnianiu i tak mam swobode, wiec i tak zatrudnie
    > tego kogo chcialam.
    Chodzi o to aby możliwe było pociągnięcie Cię do odpowiedzialności jak tej
    swobody nadużyjesz. To akurat słuszne jest. Aczkolwiek zapewne mało
    skuteczne jeszcze.

    > Tylko masa ludzi straci niepotrzebnie czas
    Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą. Nie wszystko co trzeba skodyfikować, da
    się skodyfikować dobrze. Ale to nie znaczy, że nie należy podejmować prób.

    Jotte