PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ? najrozsadniej rozwiazac .... › Re: jak ? najrozsadniej rozwiazac ....
    From: "przemo" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak ? najrozsadniej rozwiazac ....
    Date: Fri, 12 Jul 2002 19:54:36 +0200

    Użytkownik "Adam F." <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:agn2it$q21$1@news.tpi.pl...
    > Zjechałem trochę z pierwotnego tematu, ale niedobrze mi się robi gdy
    czytam
    > coś takiego...
    >
    > Pozdrawiam uczciwych
    > Adam

    Powiem ci tak - bylem uczciwy dopoki nie przekonalem sie ze uczciwoscia
    jeszcze nikt (albo prawie) do niczego jeszcze w tym kraju nie doszedl - taka
    jest niestety smutna prawda; a ze pracuje sie dla pieniedzy a nie dla
    przyjemnosci to odpowiedz nasuwa sie sama. A tak po za tym to nie widze nic
    strasznego za placenie za L4 - lekarz dorabia sobie do pensji, a ja mam to
    co chce wiec obie strony sa szczesliwe. Mialem w swoim zyciu trzech
    pracodwacow (z obecnym) a pracuje juz 10 lat - jeden to McDon.... a drugi to
    mala prywatna firma i powiem ci ze takich przekretow jak w McDon.....
    jeszcze na oczy nie widziales (to sa dopiero zlodzieje), a ta mala firma
    byla nie lepsza tyle ze na mniejsza skale. Obecny pracodawca placi mi na
    tyle dobrze ze nie musze sobie "dorabiac"(pewnie w to nie uwierzysz ale
    pensja mi starcza na wszystko + na oszczednosci wiec nie kradne, lecz gdybym
    mial prace za 500 zeta to "dorabial" bym sobie i na nic bym sie nie ogladal
    bo strata pracy z 500 zeta bym sie nie martwil jak na bezrobociu dostane 400
    + to co zarobie na czarno). Mysle ze w moim przypadku nie ma tak jak
    opisales ze czlowiek kradnie niezaleznie od tego ile zarabia. Ja po prostu
    na utrzymanie rodziny musze miec 2000 zl na miesiac i MUSZE je zarobic
    obojetnie jak, lecz jak wspomnialem w obecnej firmie nie kradne poniewaz
    placa mi ok 3000 zl na reke na miesiac (jestem po studiach na Politechnice i
    na stanowisku kierowniczym, zebys sobie nie myslal) i nie dorabiam bo po co
    ryzykowac jak ma sie tak dobra prace. Placonych L4 tez nie uznaje bo mam
    prace z ktorej czerpie i przyjemnosc i zarobki ale jak mus to mus, a sposob
    to dobry. Coz - mysle ze zycie cie jeszcze nie przydusilo (ja bylem 1 rok na
    bezrobociu) i wszystko jeszcze przed toba, a jak staniesz przed widmem zera
    na koncie to zrobisz wszystko zeby utrzymac rodzine. Nie jestem tez
    zwolennikiem "dorabinia" dla samej idei ale taka natura czlowieka jest ze
    jak musi to trudno, po za tym zawsze robilem w konia tylko bogatych -
    koledze nie zabralem nigdy nawet papierosa - troche wedlug zasady "jak ktos
    ciebie to ty jego"
    Mysle ze duzo jest na tej grupie ludzi ktorzy zgadzaja sie z moimi pogladami
    ale boja sie do tego przyznac zeby tacy obludnicy jak ty ich nie
    obsmarowali.
    Zycze ci pracy w McDonald's, zebys zarabial 550 zl na miesiac i musial z
    tego utrzymac rodzine - wtedy napisz na grupe takie glupoty o upadku Polski
    itd... ; a ta w ogole to co ten kraj dla ciebie zrobil - bo dla mnie nic ,ze
    tak go bronisz - 100 razy wolal bym byc np: Niemcem niz Polakiem ( w
    Niemczech za zasilek mozna niezle zyc, a w Polsce- 400 zl przez 6 miesiecy -
    ludzie gdzie my zyjemy - ten kraj nie upada on juz dawno upadl) Ja pracy za
    place godna moich umiejetnosci szukalem 1 rok - mysle ze to potwierdza
    upadek panstwa - ty chyba zarabiasz z 10 tys na miesiac ze tak sie
    wypowiadzasz - sam posluchaj siebie - coz za puste slowa - godnosc, upadek
    panstwa - tak sobie gadaj do uczniow w liceum a nie do czlowieka ktory za
    550 zl musi utrzymac rodzine.
    pozdrawiam i zycze pracy w McDonald's - przemo