PracaGrupypl.praca.dyskusjeirlandiaRe: irlandia
    From: "m...@c...tk" <1...@-...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: irlandia
    Date: Sun, 11 Jan 2004 17:32:15 -0000

    "GreG" <g...@w...pl> wrote in message
    news:khbMb.4726$HR.9152@news.indigo.ie...
    > "gosia77" <g...@h...com> wrote in message

    > jak do tej pory.
    >
    > Mozesz podac linka do tej bzdury?

    hm... ja nie moglbym podac... natomiast slyszalem wersje troche inna: kilka
    krajow UE zadeklarowalo, ze Polacy (i cala reszta aspirantow ;) beda mieli
    pelny dostep do ich rynku pracy juz od 1 stycznia 2004 roku. Oprocz Irlandii
    miala to byc chyba Holandia, Belgia, cos ze Skandynawii...
    Pozniej, ok pol roku temu przeczytalem (niestety nie pamietam, gdzie, chyba
    w jednej z polonijnych gazet w Londynie, ze Irlandia i ktores jeszcze
    panstwa z tej deklaracji sie wycofalo, w Irlandii powodem mialoby byc bardzo
    wysokie bezrobocie, ok 20% (?).
    Od tej pory cisza. Mysle, ze gdyby mozna bylo pracowac od 1 stycznia tego
    roku, jednak byloby o tym dosc glosno, przynajmniej w polskich mediach.
    btw, Wlk Brytania zadeklarowala pelny dostep do rynku pracy 1 maja 2004, ale
    tak naprawde, oprocz tej deklaracji, NIC konkretnego (na pismie) do tej pory
    nie widzialem.

    marek