PracaGrupypl.praca.dyskusjeinzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki? › Re: inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?
  • Data: 2006-10-22 22:15:28
    Temat: Re: inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?
    Od: MK <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    clockworkoi napisał(a):

    > Czesto, ale nie zawsze. Kolega powiedzial, ze zajmuje sie systemami HP, IBM.
    > Zalozmy zatem, ze jest 'wymieniaczem czesci' w masznach klasy 390, AS400,
    > Regata, Shark, grzebie w bibliotekach tasmowych itp itd, ktore kosztuja
    > grube pieniadze. 'Wymieniacze' , ktorzy rzekomo nie musze sie na niczym znac
    > np z IBM biora 'troche' wiecej. No chyba, ze kolega wymienia tusz w
    > drukarkach HP - to wtedy fakt. Ale takiego kogos trudno wtedy nazwac
    > inzynierem.

    OK. wyjaśnie wszystko :)
    Moja praca dotyczy maszyn x86 ( Intel i AMD ) serwerów i desktopów.
    do tego dochodzą UPSy, streamery, biblioteki taśmowe, macierze dyskowe
    ( bez FC ).
    + pare lat doświadczenia.

    Jest wielu specjalistów w tej branży ale tak naprawdę ważne jest
    doświadczenie i wiedza nabyta w praktyce.
    dla przykładu podam: co zrobić jak się rozepnie RAID HP/COMPAQ ?
    HP powie: założyć na nowo, postawić system, odzyskać dane z backupu.

    a wy ?

    MK