PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyka w przyszlosci... › Re: informatyka w przyszlosci...
    From: motto <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: informatyka w przyszlosci...
    Date: Wed, 31 Dec 2003 18:09:27 +0100

    Bach2k w wiadmości <bsuuls$ksp$1@korweta.task.gda.pl> napisał(a):

    > chyba wiem , na moim starym (celeron366+tnt2) przycinało i na nowym
    > A2000+/Randon9100 też przycina, kolega który w linuchu siedzi po uszy
    > odniusł podobne wrażenie. (ale on ma Radeona7500 więc ciągle można się
    > łudzić że to wina słabego sprzętu)
    Nie wiem, musiałbym to zobaczyć, ale wierzyć mi się nie chce, bo
    uruchamiałem Linuxa na Celeronie 633, 64MB SDRAM, Riva TNT-2 32MB i nic nie
    tnie przy 1024x768x24(85Hz). Działa pięknie i płynnie. To co piszesz to
    demagogia nie mająca nic współnego z rzeczywistością.

    > a co definiuje że neostrada jest "winsprzętem"?
    Tylko niektóre modemy od neostrady to typowy winsprzęt. A i tak większość z
    nich działa bez problemu pod Linuxem. Problemu są tylko z wybranymi
    modemami.

    > Z persektywy usera, popularna usługa powinna działać,
    > jeśli nie to jest to poważna wada.
    Do Windowsa producent daje sterowniki. A to co ma stery "fabryczne" w
    Windowsie będzie również bez problemu działać pod Linuxem.

    > albo ściągać "fachowca" i zapłacić (to już lepiej winde kupić i mieć
    > spokój) to tak z perspektywy usera (który niebardzo zna się na kompach)
    Kto powiedział, że każdy musi się znać na komputerach? Nawet dobrze postawić
    windowsa to szuka i potrafi to mniej niż 10% użytkowników, czego efektem
    jest przeinstalowanie windy średnio co 3 miesiące. A teraz najbardziej
    zabawne serwery upgrate'owe Ms stoją na Linuxach, bo tylko te okazały się
    odporne na grasujące w internecie wirusy. Skoro Ms nie ufa własnym
    produktom (a chyba stać ich na wydanie kasy na solidne zabezpieczenia), to
    ja normanie myślący człowiek może im ufać? Kupiłbyś samochód, którego
    sprzedawca nie chciałby za żadne pieniądze poprowadzić, czy w ogóle wsiąść
    do niego? Ludzie mądrzeją, czy też wzrasta świadomość informatyczna
    społeczeństwa. Porażka Ms jest nie unikniona. Większość nowo otwieranych
    firm w Polsce mających co kolwiek wspólnego z rynkiem IT bazuje na
    Linuxach. Popatrz się na oferty pracy.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/