PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyka w przyszlosci... › Re: informatyka w przyszlosci...
  • Data: 2004-01-01 09:57:24
    Temat: Re: informatyka w przyszlosci...
    Od: "slimak" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie bo za malo wiesz == malo zarabiac bedziesz o ile w ogole przyjma..

    to znaczy sluchaj mi sie wydawalo ze powiedzmy staram sie o prace
    administratora w kilku firmach - nie spedzam tam bitych 8 godzinn dziennie
    tylko wpadam jak trzeba zrobic resecik czy cos a reszta zdalnie

    > Solaris - UNIX Suna, AIX - UNIX IBMa
    > dlaczego to ? bo najpopularniejsze..zwlaszcza solaris..

    i jeszcze FreeBsd

    > bazy ? no krotko : Oracle :)
    > tylko ze to i to to juz duuuza dzialka :)

    a zapotrzebowanie na to bedzie?

    > e dramatyzujesz :) jesli administracja to w ciagu 2 lat spoko mozna
    > unix/linux + MS opanowac ( wraz z papierkami do MCSE )...zadna filozofia
    > do tego Oracle...tym bardziej ze kazda z tych rzeczy mozesz miec w domu
    > na biurku....z urzadzeniami sieciowymi juz gorzej, ale to ciebie akurat
    > nie interesuje..
    > i juz soba bedziesz cos reprezentowal....
    > ale i tak na koncu bedziesz po prostu cieciem na systemie ;))) pilnowal
    > porzadku :)

    tak z tym sie zgodze ze mozna sobie zrobic siec w domciu i sie uczyc. Ale
    nie bardzo rozumiem twojego "narzekania" na to ze bedziesz "cieciem" ;) hehe
    praca adminia i na tym polega :) nie wiem jaki ty masz zawod ale jakbys byl
    informatykiem to czym bys sie chcial zajmowac aby nie byc "cieciem" ??? ;)