PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyka w przyszlosci... › Re: informatyka w przyszlosci...
  • Data: 2003-12-31 16:41:22
    Temat: Re: informatyka w przyszlosci...
    Od: motto <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bach2k w wiadmości <bsuto4$f99$1@korweta.task.gda.pl> napisał(a):

    > np GUI, to oczywiście żadna wada z punktu widzenia systemu,
    > ale użytkownika już tak. Tz. zasadniczo KDE (np) wygląda świetnie
    > ale jak już chcesz przeciągnąć okienko to strasznie przycina.
    Że co przycina? Mi nic nie przycina (Athlon 1700, 512 MB ddr400), mojemu
    siostrzeńcowi też nie przycina (Celeron 900, 128 MB SDRAM), mojemu koledze
    też nie przycina (Celeron 633, 64 MB SDRAM). Więc chyba nie wiesz co
    mówisz.

    > ps. i tak jeszcze z punktu widzenia użytkownika np instalacja neostrady
    > na windzie to 5 min kilka kliknięć w okienkach, a na linie 8 stron w
    > pdf-ach wszystko trzeba wklepybać w bash-u i oczywiście co wklepie to nie
    > działa.
    Mówisz o winsprzęcie, fakt z niektórymi winmodemami, winkartami i
    windrukarkami są problemu, ale ich uruchomienie jest możłiwe. Wiesz ile
    zajęło mi skonfigurwanie łacza kablówki na Linuxie (modem kablowy na USB)?
    Jakieś 2 min i ręki nie oderwałem od myszki.

    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/
    "Hack Your Mind, then You'll be free! Can You?"