eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmoweRe: imprezy firmowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "T.Omasz" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: imprezy firmowe
    Date: Mon, 14 Mar 2005 17:55:30 +0100
    Organization: UncleFuckers Online
    Lines: 24
    Message-ID: <opsnmzyssxz2c1mg@blaster>
    References: <d0qem8$491$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@4...com>
    <d0urto$cp1$1@nemesis.news.tpi.pl> <opsnjaawjez2c1mg@blaster>
    <1...@n...znam.go> <opsnjlzbsiz2c1mg@blaster>
    <d0vmkd$lfg$1@nemesis.news.tpi.pl> <opsnjnolgsz2c1mg@blaster>
    <d113ba$kt8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <s...@d...hell.org> <opsnmxqln6z2c1mg@blaster>
    <s...@d...hell.org>
    NNTP-Posting-Host: bcj221.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1110819334 8080 83.27.225.221 (14 Mar 2005 16:55:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Mar 2005 16:55:34 +0000 (UTC)
    X-User: t.omasz
    User-Agent: Opera M2/7.54 (Win32, build 3929)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:144298
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 17:56:04 +0100, Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:


    > Zgadza się - ale człowiek z takim podejściem jest tylko w połowie
    > "szczęśliwy" :(. Bo (po odliczeniu spania :-) pół życia spędza patrząc
    > na zegarek z myślą "byle do fajrantu".

    Praca ma być dobrze płatna i nie nadmiernie uciążliwa. Trochę uciążliwa
    być moze. Obleci.

    > Dziękuję postoję - wolę w tym
    > czasie robić coś, co sprawia mi przyjemność, wśród ludzi których lubię
    > i cenię, widzieć efekty swojej pracy, cieszyć się z zadowolenia ludzi,
    > którzy korzystają z tego co robię itp. W szczególności, jeśli jest taka
    > potrzeba, poświęcić tej pracy nieco więcej czasu, niż "wynika z grafika",
    > mysląc przede wszystkim o tym JAK i PO CO, a nie ZA ILE.

    Tylko "za ile" jest naprawdę ważne. A na pytanie "po co" odpowiedzi
    udziela się przez zakupy.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1