PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia tester oprogramowania?Re: ile zarabia tester oprogramowania?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile zarabia tester oprogramowania?
    Date: 14 Oct 2002 17:18:36 -0700

    "Alter" <p...@t...pl> writes:

    > A co to są białe i czarne skrzynki? Kreuje się pani na eksperta
    > informatycznego. Czy mogę zapytać, czy ma pani w tej dziedzienie jakieś
    > kwalifikacje?

    tak.
    pracuje od czterech lat jako software quality assurance, obecnie
    senior, dwa ostatnie lata w sun microsystems.

    zyczy pan sobie moje cv? dokladne wyjasnienie obu podanych wyzej
    terminow, czy ten mail to byl tak tylko niedowiarkowo-zaczepnie, byle
    sie do czegos przyczepic?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net