PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia tester oprogramowania?Re: ile zarabia tester oprogramowania?
  • Data: 2002-10-13 14:23:12
    Temat: Re: ile zarabia tester oprogramowania?
    Od: "Alter" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    : > witam
    : > pytanie jak w temacie?
    : > Jestem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną nie wiem jeszcze czy to ma
    być p
    : > ełny etat czy dorywczo.
    :
    : tester oprogramowania: gdzie? w jakim kraju? w jakiej firmie?
    :
    : co ma testowac - jakie oprogramowanie? na jakim poziomie? co ma
    : wchodzic w sklad jego obowiazkow?
    :
    : tylko testowanie (i jakie, black box, white box? usbility? cos
    : jeszcze?)

    A co to są białe i czarne skrzynki? Kreuje się pani na eksperta
    informatycznego. Czy mogę zapytać, czy ma pani w tej dziedzienie jakieś
    kwalifikacje?

    Proszę zmienić e-mail, ponieważ jest prowokujący do sprzeczki.

    Mirosław Zawislan