PracaGrupypl.praca.dyskusjeile za nazwe firmy? › Re: ile za nazwe firmy?
  • Data: 2002-07-23 14:29:19
    Temat: Re: ile za nazwe firmy?
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dostalam zlecenie na wymyslenie nazwy dla firmy. Nad nazwa mysle, ale
    mysle
    > rowniez nad cena za te usluge. Nie mam kompletnie pojecia, na ile sie
    > wycenic.

    czytalem, ze w USA jest firma, ktora sie w tym specjalizuje - nazwy firm,
    produktow, brandow,... a moze i stanowisk pracy ;-)
    co od cen, to podawali w dziesiatkach tys. USD - 30K - 50K - jakoś tak...

    p.s.
    ja jako programista zarabiam chyba tak ok. 5 razy mniej niz moi koledzy z
    USA... - moze to byc jakas wskazowka ;-)

    M.