PracaGrupypl.praca.dyskusjeile za nazwe firmy? › Re: ile za nazwe firmy?
  • Data: 2002-07-24 13:14:25
    Temat: Re: ile za nazwe firmy?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja podziwiam Niemców za ich "brak twórczego myslenia".
    > Bardzo często nazwa firmy to po prostu to co robią + nazwisko.
    > Jak tam ktoś jest rzeźnikiem to nawet przez myśl mu nie przejdzie, żeby dodawać we
    wpisie jeszcze
    > export-import, itp.

    Bardzo podobają mi się nazwy firm naszych krajowych hohsztaplerów; mam
    wrażenie, że zostały zaczrpnięte z lektury szyldów żydowskich sklepików
    Hamburga w latach 70-ych ;-). Pozwolę sobie nie cytować.

    Niemcy mają parę fajnych patentów na szyldy firmowe. Np. w
    małomiasteczkowych gospodach kredą napisane: "dzisiaj świniobicie!"

    Pzdr: Dogbert