eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjei co wy na to ??Re: i co wy na to ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: i co wy na to ??
    Date: Thu, 14 Jul 2005 13:31:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <db5i7e$32i$1@inews.gazeta.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    Reply-To: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc66.daszynskiego.silesianet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121340462 3154 84.234.121.66 (14 Jul 2005 11:27:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2005 11:27:42 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-User: sobczyk.webdesign
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:154816
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Forest " <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:7670.000000f4.42d64303@newsgate.onet.pl...
    >Skomentujcie, poradźcie jak w tego typu
    > wypadkach zachować się z klasą - ja tylko wyszedłem z godnością - i nic
    nie
    > powiedziałem. Z tej reakcji zadowolony, łagodnie mówiąc nie jestem.

    Trzeba własiciwe z takim pracodawcą rozmawiać: uważnie słuchać, często się
    uśmiechać, sprawiać wrażenie skupionego. Gdy mówi "to zwierzę", trzeba ze
    zrozumieniem pokiwać głową. Najlepiej zastosować którąś z technik aktywnego
    słuchania. Powiedz np. "jeśli dobrze rozumiem, to zachowanie tego dziada
    wywołało w Panu wiele negatywnywnych emocji, czyż nie?", cały czas
    niewerbalnie dostarczaj potwierdzenia, że układnie słuchasz. Gdy już będzie
    się zbliżać chwila, w której mają zamiar powiadomić Cię, że pracy nie
    dostaniesz, wtrąc delikatnie "przepraszam, że przerywam, ale chciałbym dodać
    coś istotnego od siebie". Po czym dodaj: "ostatnie pięć minut uzmysłowiło mi
    dobitnie, że nie ma takich pieniędzy, za które chciałbym pracować dla takich
    idiotów jak Panowie". Zgarnij swoje papiery ze stołu, i miąwszy je w dłoni
    grzecznie powiedz "żegnam" i nie trzaskając drzwiami wyjdź.

    pozdrawiam
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1