eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-
    mail
    From: "CIEKAWY" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Date: Sat, 19 Mar 2005 14:18:18 +0100
    Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
    Lines: 41
    Message-ID: <d1h8qq$h55$1@news.mm.pl>
    References: <d1bt9t$bgs$1@news.onet.pl> <2...@n...pisz.tu>
    <4239fa72$0$1431$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <d1d049$5rg$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <423aae84$0$1421$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <d1eg7s$eii$1@nemesis.news.tpi.pl> <3...@n...pisz.tu>
    NNTP-Posting-Host: host-217-172-232-216.gdynia.mm.pl
    X-Trace: news.mm.pl 1111238298 17573 217.172.232.216 (19 Mar 2005 13:18:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Mar 2005 13:18:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:144768
    [ ukryj nagłówki ]

    > Geniusze nie rodzą się zbyt często.
    > Oczywiście - dostarczanie "fmcg" do warzywniaków nie zawsze wymaga
    > eugeniuszów ;).

    O zgrozo,
    śledzę wasz wywód i zastanawiam się nad jednym, czy ktoś z Was krytyków jest
    lub był handlowcem?
    Czytając, iż sprzedawców jest na pęczki, iż to zapychanie rynku pracy, że to
    stanowiska/posady za śmieszne pieniądze...
    Krótko scharakteryzuję,
    pracuję w globalnym koncernie FMCG, moja praca nie polega na sprzedaży
    bezpośredniej, gdyż to jest banalne, wejść do POP i wziąć zamówienie, naszym
    zadaniem jest tak wyedukować detalistę, klienta, konsumenta, aby za każdym
    razem jak wejdzie do POP ma wybrać nasz produkt. Ponadto nawet jak nasz nie
    ma (szkolenia, imprezy, lunch nowych marek) to produkt ma być. To od nas
    HANDLOWCÓW zależy co jest w POP. Możesz zaprzeczać, możesz twierdzić że
    ewentualnie się nam pozwala, ale to nie tak to jest nasz sukces jeśli klient
    tak myśli.
    Odnosząc się do "taniego sprzedawcy / handlowca FMCG podam ci tylko parę
    wymiernych danych:
    1. Całoroczna nielimitowana prywatna specjalistyczna opieka medyczna na
    telefon
    2. Samochód bez limitów do prywatnego użytku klasy średniej wyższej na
    chwilę obecną wartości 85 tyś zł
    3. Pensja bez dodatków to średnio 7 tys
    4. Laptop, komórka (limit 1000 zł)
    5 Fundusz reprezentacyjny
    6. P R E M I A !!! oj spora

    na koniec tylko dodam jestem szeregowym pracownikiem

    Tak więc drodzy krytycy
    skoro jesteśmy tacy zwykli w FMCG to żyjcie nadal w takiej świadomości,
    otwierajcie knajpy, (my na was zarobimy), bądźcie dziennikarzami (wielu dla
    nas pisze ciche laurki), po prostu żyjcie codziennością (a my na was
    zarobimy codziennie)
    wasz cichy skromny codzienny handlowiec FMCG

    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1