PracaGrupypl.praca.dyskusjefreelancerRe: freelancer
  • Data: 2005-02-09 14:46:48
    Temat: Re: freelancer
    Od: i...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    Posłuchaj jesli nie jesteś w stanie mi pomóc to nie ma problemu.
    Jesteś w błędzie jeśli myślisz że nie potrafię sama obsługiwac tego serwisu.
    Jeśli nie masz zamiaru pomóc to lepiej wogóle nie odpisuj.Bo takich odpowiedzi
    jak twoja nie potrzebuję.
    A jesli chodzi o pocztę to po co ją wogóle masz jeśli nie zyczysz sobie
    otrzymywania poczty?Dla mnie to bezsens. Jeśli masz z tym problem albo
    zlikwiduj pocztę albo uprzedz ,że nie zyczysz sobie otrzymywania e-maili na
    własną pocztę?!?!?
    pozdr i zyczę lepszego humoru