PracaGrupypl.praca.dyskusjefreelancerRe: freelancer
  • Data: 2005-02-10 09:07:12
    Temat: Re: freelancer
    Od: i...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    Wąśnie zarejestrowałam sie na GURU. Pewnie znany ci jest ten serwis. Na razie
    jestem na etapie poznawania go i studiowanai obsługi. Jestem ciekawa jak
    wygląda sprawa płatności i ewentualnego płacenia podatku?
    na 5 metod proponowanych przez GURU Polacy moga korzystać tylko z WIRE
    TRANSFER, który jednak obarczony jest opłatami ( 15$ za każdy , dodatkowo
    przelew obcej waluty na polskie konto 25żł - Bamk ZACH. WBK, oczywiście do tego
    dochodzi prowizja 10% dla guru- na razie jestem w profilu podstawowym,
    bezpłatnym stąd 10%)
    Czy to wszystko sie opłaca?
    Jakie są szanse na wygranie projektu?
    Wiem że ważne jest doświadczenie, ciekawe portofolio itd.
    Ale jakie są realia?
    W tym podstawowym profilu nie mogę zamieścić swojego portofolio. Dopiero jesli
    wykupę abonament na Guru albo Vendor Guru mam taką możliwość ( wtedy tez
    dostaję więcej ofert )tyle tylko że nie mam gwarancji że wygram jakiś projekt?
    Co radzisz?
    pozdr Iwona