eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeformat pliku załącznikaRe: format pliku załącznika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: format pliku załącznika
    Date: Sat, 8 May 2004 10:43:03 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <c7i686$527$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c7gucd$it0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: wex.sylwex.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1084005446 5191 213.17.152.122 (8 May 2004 08:37:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 May 2004 08:37:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: usenet.gazeta
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:115012
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomek Piękoś" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7gucd$it0$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Mam takie dosyć niebanalne pytanie: w jakim formacie powinno się wysyłać
    > CV i list motywacyjny do pracodawcy? Czy standardem jest tu doc
    > Microsofta czy może standardowy plik tekstowy (który nawet nie umożliwia
    > dołączenia zdjęcia)? Czy format pdf jest na tyle popularny, żeby go
    > dołączać standardowo, a jednynie gdy w ogłoszeniu ktoś zaznaczy inaczej,
    > to wysyłać w innym formacie?
    >
    > Pozdrawiam
    > --
    > Tomek

    Zasady są różne, ale z praktyki, doświadczenia oraz obserwacji tego co jest
    w firmach:
    jeśli firma jest np. informatyczna, albo jakaś duża korporacja - możesz
    posłać pdf - na 90% odczytają.
    Do firm mniejszych - lepiej posłać doc - ale najlepiej jak go zostawisz z
    rozszerzeniem doc natomiast zapiszesz jako rtf - wtedy masz gwarancje że go
    odczytają i na wordzie i na openofficie a nawet wordpadzie. Z kolei w takiej
    mniejszej firmie pdf się nie sprawdza, bo zwykle nie mają zainstalowanego
    acrobata, tak więc mail pójdzie do kosza.

    pozdr
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1