PracaGrupypl.praca.dyskusjefizyka czy automatykaRe: fizyka czy automatyka
    From: W...@d...com.pl (Wojciech Janczara)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: fizyka czy automatyka
    Date: 6 Aug 2002 07:59:25 +0200

    Cześć,

    > zostałem
    > -----------

    Ja zaczynałem pracę informatyka w 1994 roku, a w tym czasie to na rynku
    zaczynał się boom informatyczny.

    > Alternatywa bycia informatykiem wcale mi nie przeszkadza. A wręcz
    > przeciwnie. (trochę wiedzy zabrakło)

    No właśnie, każdy uważa że bycie informatykiem (tylko proszę bez rozwijania
    tematu kto to jest informatyk) to takie super dobra, ciekawa i dobrze płatna
    praca.
    Jeżeli bardziej chcesz być informatykiem to idź na informatykę po tym
    kierunku możesz też pracować jako automatyk (szczególnie jeżeli jest to
    informatyka na politechnice).

    Jeżeli chodzi o pracę, to wygląda to tak jak tu już ktoś pisał. W każdym
    większym zakładzie jest jakiś automatyk, który jest odpowiedzialny za
    utrzymanie ruchu linii technologicznej. Jednak rzeczywiście w takim
    przypadku nie jest to (IMHO) zbyt ciekawa praca, taki automatyk najczęściej
    starzeje się razem z linią technologiczną ;-). Ale jest druga strona medalu:

    > a wszelkie

    I właśnie w takiej firmie trzeba szukać pracy. Jesteś wtedy na bieżąco z
    nowościami. Każdy kontrakt jest dla innego klienta, z innymi wymaganiami i
    innym sprzętem, więc nie grozi Ci "techniczna emerytura". Jest tylko jeden
    minus takiej pracy. Jeżeli masz rodzinę to musisz ją przekonać że jeżeli
    jesteś 1/2 roku w domu 1/2 w delegacji to znaczy że bardzo dużo czasu z nią
    (rodziną) spędzasz ;-(((((((.

    Best Regards
    or/lub
    Pozdrawiam Wojtek