PracaGrupypl.praca.dyskusjefaks › Re: faks
  • Data: 2004-07-06 11:57:43
    Temat: Re: faks
    Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (Katalizator, a któżby!) wyklepał:

    > zadzwonilem zeby sie dowiedziec czegos i koles co odebral (prac. biura) byl
    > bardzo zdziwiony ze bylo jakies ogloszenie w gazecie i zaczal mnie dopytywac
    > o szczgoly. Z tego wynika, ze ktos jest na wylocie, a szef ich tego nie
    > rozglasza zeby roboty mu nie zawalili. W tej sytuacji "popisywanie sie"
    > umiejetnosciami zdobywania informacji jest chyba bledem.

    Popatrz, o takiej możliwości nie pomyślałam... Choć z drugiej strony
    jest przcie jakiś okres wypowiedzenia? No, nie nasz biznes. Tobie
    pozostaje tylko... zmodyfikować CV! :)

    Życzę powodzenia

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)