PracaGrupypl.praca.dyskusjeetat i faktura w jednej firmie ??? › Re: etat i faktura w jednej firmie ???
  • Data: 2002-12-19 09:39:34
    Temat: Re: etat i faktura w jednej firmie ???
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > umowy

    Można to ominąć, ale charakter czynności objętych fakturą powinien być
    odmienny niż wykonywanych w ramach etatu i nie może być wykonywany "pod
    kierownictwem".

    > Zrobią, zrobią zgodnie z tym nowym atrykułem KP zostanie wszczęte
    > postępowanie karno-skarbowe.

    Umowa taka jest faktycznie umową zawartą dla pozoru, w celu ominięcia
    prawa, a jej jedynym wynikiem jest uszczuplenie danin na rzecz skarbu
    państwa i innych, wynikających z obowiązujących regulacji. US będzie
    mógł, lub już może kwestionować umowy, których jedynym skutkiem jest
    obniżenie podatku i ZUS.

    Pzdr: Dogbert