PracaGrupypl.praca.dyskusjeekwiwalent za niewykorzystany urlop › Re: ekwiwalent za niewykorzystany urlop
    From: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ekwiwalent za niewykorzystany urlop
    Date: Thu, 22 Apr 2004 20:30:32 +0200

    > A dlaczego nie chcesz iść z tym do sądu pracy? Nie będzie Cię to nic
    > kosztować. Zawsze możesz złożyć pozew i próbować w międzyczasie dochodzić
    > należności tak jak do tej pory.

    a jesli w miedzyczasie sie "dogadamy" (czyt. pracodawca wylpaci zaleglosci)
    to nie ponosze jakis kosztow sadowych?

    no i jeszcze jedna sprawa, podobno warto przed zlozeniem pozwu przydaje sie
    pisemnie wezwac pracodawce do zaplaty. jesli sie tego nie dokona, juz na
    poczatku rozprawy pracodawca moze sie tlumaczyc ze caly czas chcial mi
    zaplacic, ale nie mogl bo np. zaginal mu numer konta, byl problem z
    przelewem itp. i jest gotowy w kazdym momencie mi wyplacic pieniadze. wtedy
    sad to mnie obciazylby kosztami + moglyby dojsc koszta adwokata pracodawcy.
    prawda?
    jesli tak, to co to za wezwanie musialoby byc zeby mnie od w/w uchronilo?

    pozdrawiam,
    Kuba