PracaGrupypl.praca.dyskusjedziałalność gosp w UK › Re: działalność gosp w UK
  • Data: 2004-09-15 19:18:22
    Temat: Re: działalność gosp w UK
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zarejestrowanej dzialalnosci w Polsce i szczerze mowiac nie bardzo
    > mi sie chce oplacac haracze ZUSowi (ponad 600zl na opieke spoleczna bez
    > zadnych ulg, nawet dla studentow). A slyszalem ze w WB NI (national
    > insurance) i income tax jest mniejszy niz w Polsce (co najwazniejsze placony
    > procentowo).
    >
    > A wlasnie slyszalem ze mozna w WB jedynie oddzial zalozyc i sp z.o.o. Moze
    > to po prostu plotki..

    http://www.doc.ukie.gov.pl/cd-rom/cd6/Dzialalnosc_go
    spodarcza/2.htm

    Zakładać mozna co tylko sie chce, ale nie wierze, ze to wyjdzie taniej niz w Polsce,
    a juz szczególnie, że koszt utrzymania firmy w UK bedzie mniejszy niz 100 funtow ,
    ktore kosztuje ZUS w Polsce, i w ogole - co to za zlecenie, ktore sie rozbija o taka
    kwote?
    Z wszystkich dostepnych żródeł w inecie wynika ze mozna otorzyć działalnosc w UK, i
    to bynajmniej nie od 1V, a od podpisania ukladu stowarzyszeniowego z 10 lat temu,
    tylko wtedy mało kto o tym wiedzial.
    Poza tym możesz po prostu podpisac umowe z pracodawca na ta robote, nie ma żadnych
    przeciwskazań.

    Wojtek