PracaGrupypl.praca.dyskusjedziałalność gosp w UK › Re: działalność gosp w UK
  • Data: 2004-09-18 11:07:05
    Temat: Re: działalność gosp w UK
    Od: "MW" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Netykieta jest po to zeby ulatwiac zycia, ale nie traktuje jej jako
    obowiazek.
    A wedlug ciebie to powinno byc pewnie wiezienie dla tych co nie stawiaja ">"
    przez komentowana linia, co?? Walczysz o to jakby to byla dla ciebie kwestia
    zycia lub smierci. Mam glupi program pocztowy, i co? Mam sie przez to
    pociac?? Bo tobie nie chce sie sekundy dluzej posiedziec przy wiadomosci
    chociaz i tak nie mam nic sensownego do powiedzenia oprocz obrzucania kogos
    o wady wizualne jego e-maila...

    EOT