PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskusja o j japonskim...aneksRe: dyskusja o j japonskim...aneks
  • Data: 2002-06-18 11:12:03
    Temat: Re: dyskusja o j japonskim...aneks
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem , czy rozmawiamy o tym samym, więc mam prośbę: napisz, przed
    > jakimi idiotyzmami broni firmę ogłoszenie w pośredniaku, że szuka ona
    > prezesa za minimalną krajową pensję - jako miś o małym rozumku nie
    > bardzo potrafię do tego dojść samodzielnie.

    Wystarczy, ze spolka nalezy do gminy, ma w niej udzialy Skarb Panstwa czy
    tez znajduje sie w jakiejkolwiek "uregulowanej" sytuacji, i ze rekrutacja
    juz jest ustawiona, a wtedy wystawienie smiesznej pensji w obowiazkowym
    ogloszeniu ma na celu zniechecenie ewentualnych intruzow. Jesli spolka jest
    panstwowa, to rzeczywiscie tego typu uklad nie jest czyms normalnym, ale co
    robic, jesli przepisy zamiast rozsadnie porzadkowac wynagrodzenie wladz
    spolek z udzialem publicznym stanowia jedynie wyrazenie zawisci holoty
    zwanej poslami poprzedniej koalicji (mam na mysli tzw. ustawe kominowa).

    Moze tez spolka chciec zatrudnic cudzoziemca. Wokol zatrudnienia
    cudzoziemcow, nawet przez ich wlasne firmy, nabudowano juz taki mur
    biurokracji, ze dziwie sie, ze ktokolwiek jeszcze probuje. I jest coraz
    glupiej ... wiec i probuje coraz mniej, teraz przyszedl czas na inwestycje
    dalej na Wschod...

    Jednym z elementow procedury zatrudniania cudzoziemca jest udowodnienie, ze
    na rynku krajowym nie ma nikogo na dane miejsce. Stad takie ogloszenia...

    Wyjasnilem?

    MM