PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat › Re: dylemat
  • Data: 2007-10-04 14:03:02
    Temat: Re: dylemat
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@w...pl zapodał(-a):
    > Witam wszystkich. Mam mały problem jestem w związku małżenskim z
    > obcokrajowcem.
    > Dziewczyna pochodzi z Rumuni włada 4 jezykami (Rumunski, Węgierski,
    > Niemiecki i Angielski).
    > Mamy zamiar przeprowadzić sie do polski na stale i nie wiem jaka ona
    > moze podjac prace w polsce.
    > Rumunia od 01 stycznia nalezy do Uni wiec nie widze problemu jak
    > chodzi o prace, ma pochodzienie obywatelskie Polskie dlatego ze
    > jestesmy małzenstwem.
    > Problem sie zaczyna ze nie mowi po polsku i nie wiem jaka ona moze
> [...]

    Witaj.
    Mam trochę znajomych z Ukrainy. Język opanowali w ekspresowym czasie,
    niech żona chociaż spróbuje. Myślę, że w pół roku będzie mówić (poważnie!).
    Ze znajomością tylu języków obcych nie powinna mieć zbyt wielu problemów
    w zawodzie...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,