PracaGrupypl.praca.dyskusjedwa pytaniaRe: dwa pytania
  • Data: 2003-08-11 12:00:27
    Temat: Re: dwa pytania
    Od: Grendel <n...@b...nie> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Aug 2003 13:46:39 +0200, Kudlaty wrote:

    > Własnie
    > zamierzam zmienic prace na inna. Będe mniej zarabial, dluzej pracowal, ale w
    > końcu bede robił to co lubię. I strasznie sie ciesze że zmieniam prace:)

    skąd ja to znam ;-)... ostatnio pracowałem w firmie, gdzie moje zadania -
    niby związane z informatyką - co raz bardziej ograniczały się do działań z
    pogranicza marketingu i polityki (politykierstwa i układzików, żeby ująć to
    dosadniej), a moje właściwe zainteresowania odchodziły w cień, stanowiąc
    jedynie wsparcie innych czynności podejmowanych w pracy. Po 2 miesiącach
    biurko zaczynało przypominać trumnę, a ja, siedząc po nocach nad
    materiałami i wkuwając wiedzę konieczną do pracy, bezwiednie rozglądałem
    się po suficie, w poszukiwaniu dogodnego miejsca na podwieszenie
    szubienicy... Rzuciłem tę robotę, bo wolę zarabiać mniej, ale za to robić
    to, co lubię i nie czuć z każdym dniem, jak uchodzi ze mnie życie...

    > No własnie. Ja teraz sobie mysle jak tu wlasnie ZUS oszukac bo to IMHO sa
    > najwieksi złodzieje w całym kraju. POrzebijają nawet US. I każdy będzie
    > chciał go oszukać dopóki bedzie tak jak jest.

    mój ulubiony sposób - umowa autorska (umowa o dzieło z 50% kosztami).

    --
    Grendel