PracaGrupypl.praca.dyskusjedoradztwo personalne - pytanie › Re: doradztwo personalne - pytanie
    From: "pikuś" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: doradztwo personalne - pytanie
    Date: Wed, 7 May 2003 13:21:31 +0200

    internecie i

    > W samym roku 2002 TempService zatrudnił prawie 12 tysięcy osób (mowa o

    mho:

    1. sam wysyłałem i zanosiłem do wielu agencji w Warszawie, szeroki zakres
    prac akceptowałem, NIGDY NIE OTRZYMAŁEM oferty chociaż nie raz na moje oko
    pasowały do mego profilu doświadczenia/edukacji/chęci itd... (ostatnio
    odwiedzałem ADECCO ale i NAJ International osobiście, do Most Wanted
    wysyłałem) z reguły otrzymywałem bardzo grzeczną odpowiedź i przyjęcie mej
    oferty, często z dodatkiem "wstawimy do naszej bazy i będziemy brać pod
    uwagę przy kolejnych rekrutacjach" - a że zwykle skanują dokumenty na słowa
    kluczowe, więc moje CV zaczęło w pewnym momencie być ich pełne :-D

    jeszcze dodam: często odpowiadałem na różne ogłoszenia tego samego
    pośrednika, potwierdzano przyjęcie i wstępną akceptację ale sami do mnie
    tych propozycji nie skierowali pomimo posiadania w bazie (a może nie
    dpoisywali mnie do bazy bo jestem za cienki ?)

    2. zdarzało mi się idąc ulicą wejść do firmy, zapytać i za kilka dni dostać
    pracę (dwa razy - pewnie robota anioła stróża)

    3. zdarzyło mi się być z ramienia jakiejś firmy w innej i dostać propozycję
    pracy (też dwa razy) i przyjąć ją (i te były najkorzystniejsze finansowo)

    4. nie zdarzyło mi się żeby mi pomógł pośrednik, urząd pracy, ogłoszenia
    prasowe

    ale czy tu można wyciągać jakieś wnioski lub tworzyć reguły ?

    pozdrawiam :-)