PracaGrupypl.praca.dyskusjedojazd do pracy około 100 km dziennie ??? › Re: dojazd do pracy około 100 km dziennie ???
  • Data: 2005-09-20 18:14:49
    Temat: Re: dojazd do pracy około 100 km dziennie ???
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leechu" <L...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dgphp6$p2r$1@news.dialog.net.pl...
    > Być może uda mi się dostać pracę w miejscu oddalonym około 100 km od
    > miejsca zamieszkania. Trochę nie chcę się przekwaterowywać i mam w
    > planie dojazd. Dojeżdża ktoś, bądź dojeżdżał taki kawałek codziennie
    do
    > pracy ?? Jak znosiliście/znosicie taką bądź co bądź niedogodność.
    Dodam
    > że dojazd jest 80% drogami szybkiego ruchu. Auta nie mam ale chcę
    > ewentualnie kupić coś w miare ekonomicznego na gaz.

    Ja dojeżdżam 50 km, drogą 'podrzędną' /niby wojewódzka/ gdzie często
    ograniczenia do 50, liczne zakręty, zero pobocza i niespodzianki typu:
    kombajn, traktor z burakami i inne maszyny rolnicze... Zajmuje to 1 h.
    Popatrz ile czasu innym zajmuje dojazd do pracy /w twojej
    miejscowości/, np. w Lublinie, dojazd z jednego krańca na drugi potrafi
    zajać ok. 40 min mpk /doliczając wyjście wcześniejsze na przystanek/ to
    też prawie godzina by wychodziła.
    Jak spora kasa to warto, chociaż możesz byc zmęczony dojazdami. Warto
    ustawic sobie 'skrócony tydzień czasu pracy' i np. pracować pn-czw po
    10h, aby mieć piątek wolny...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)