PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Date: Tue, 20 Jun 2006 09:10:25 +0200

    Aleksander Galicki wrote:

    > Oczywiscie, ze wszystko co napisalem mozna obwarowac mnostwem
    > klauzul "zalezy". Ale generalnie: jak w pracy masz nad czym pracowac a na
    > uczelni masz co studiowac to pogodzic te rzeczy bez konfliktu sie nie da.
    > Zwykle jest strata dla nauki. Owszem, pracowalem full time na 5 roku, ale nie
    > mialem niczego procz magisterki na glowie, wiec nazwac ten rok studiowaniem
    > byloby niezasadniona przesada. Zeby uzmyslowic sobie co mam na mysli sprobuj
    > wyobrazic 8-10 godzin intensywnej pracy, a pozniej czytanie przez kolejne 8
> [...]

    Z tym sie zgadzam, jakbys przeczytal inne moje posty na temat pracy
    podczas stusiow, nie mialbys watpliwosci, chodzilo jednak o prace "od
    do" jako programista, to nie do konca jest tak. Podczas studiow tez
    mozna pracowac, bo sa okresy "luzniejsze" wtedy mozna dorywczo cos
    porbic, badz chocby zlapac jakies bounty... Ale praca na etat
    (oczywiscie mozliwa, ale jak sam zauwazyles jakosc taka nie jest
    najlepsza) niekoniecznie jest najlepszym pomyslem przy studiach
    dziennych... I tu np informacja, ze ktos pracowal w technikum, gdzie nie
    ma okienek i zajec rozrzuconych po calym dniu, a czasami dodatkowo po
    calym miescie - bo i tak na niektorych wydzialach sie zdarza to niech
    przyjmie do wiadomosci, ze czasami sie uda dostosowac zajecia tak, by
    praca taka byla mozliwa, ale to moze potrwac np jeden semestr, a co pozniej?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl