PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-21 22:25:33
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Zapomniales jeszcze zwyzywac jego matke. Tak czytam twoje posty, i rece mi
    >opadaja - sa ponizej krytyki. Ja jestem ciekaw, w jakich ty projektach
    >brales udzial, co zrobiles, i jaki z ciebie zawodnik, bo jak na razie to
    >duzo mowisz, i glownie, niestety, bzdury.... Ale ja tam klocic sie nie bede,
    >bo w sumie ten temat mi powiewa, a juz zwlaszcza dyskusje z toba.

    Dwie rzeczy:
    1. ja daje rade, bo mam wlasciwe do tego doswiadczenie przy tworzeniu
    oprogramowania.
    2. daje rade by pomoc, nie po to by poleczyc kompleksy

    Tymczasem kolega clock-costam nie pracuje jako programista/software engineer,
    a w tym watku najwyrazniej kieruje sie kompleksami, a nie checia pomocy.

    Moge zapytac o nazwe tej uczelni? Chce wiedziec co za uczelnia wypuszcza
    delikwentow takich z poczuciem skrzywdzenia i zlosci na tak dalece
    abstrakcyjna grupe spoleczna jak "studenci dziennych studiow na renomowanych
    uczelniach". Chyba sie nie wstydzisz nazwy?

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl